Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 5. april 2012

Bedårende ....


Man kan finne mye fint på Finn.no ...

Dette bildet falt jeg pladask for !


Så bedårende og i de vakreste farver....



Orginalen er malt av den flamske maleren Peter Paul Rubens og du kan lese mer om han her.
Ifølge en tidligere eier av bildet befinner orginalen seg i Munchen.


Vakkert ikke sant :-)

Nostalgia

7 kommentarer:

  1. Rubens var en mester med penselen og spesielt lyset i maleriene hans er betagende! Mye gøy på finn ja!!

    SvarSlett
  2. Förstår att du fastnade för dessa runda rultiga amoriner, hade jag också gjort.
    Ville bara titta in och önska dig en riktigt härlig påskhelg, kanske ses vi i Blåkulla!
    Kram Pia

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Ja dette var skikkelig bedårende altså.
    Kos deg videre.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  4. Ja herlighet så skjønnt.

    Vakkert bilde.
    Ha en fin langfredag. Den lengste dagen i året trodde jeg når jeg var liten. hehe.

    klem Margareth

    SvarSlett
  5. Sjarmerende bilde. De kunne det de gamle kunstnerne.
    God påske
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett