Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

fredag 6. april 2012

Sommersveis !


De siste dagene har det vært kaldt her i Bergen til tross for sol, men nå var det allikevel på tide å prise våren og få sommersveis hos familiens yngste medlem :-)

På bildet over her er Bamse klar for klipp.....


Og slik ser han ut nå...
Tålmodig er han, men det finnes grenser for Bamse også ;-)
Klipp av mage og labber gjenstår, samt litt småstussing her og der...


I kveld står resten for tur.
Dusj, sjamponering og litt balsam. Til slutt føning og siste rest av klipp.
Bamse er lykkelig uvitende
 :-)


Bamse 6 år :-)

Nostalgia

7 kommentarer:

  1. Helledussen kor søt Bamse er , og så fin han blei etter klippingen ;)

    Ha en fortsatt fin påske hilsen Lisbeth ;P

    SvarSlett
  2. For en skjønning!

    Forsatt fin påske til deg :)

    SvarSlett
  3. Søt både før og etter :))
    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  4. Så søt :)
    En fin påskeaften til deg
    Trude :)

    SvarSlett
  5. Så fin Bamse-gutten er :)
    ønsker deg en fin påskehelg nostalgia
    klem fra meg!!

    SvarSlett
  6. Så fin hund♥:-))
    Deilig og få sommersveisen tenker eg:)
    Go påske,klem

    SvarSlett