Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

lørdag 21. april 2012

Goood morgen !


God morgen fra Tallinn !

Denne helgen blir tilbragt i vakre Tallinns gamleby og vi bor på herlige st. Olav hotel
med aner tilbake til 1400-tallet..

Ha en fin lørdag :-)

Nostalgia

7 kommentarer:

  1. God morgen ,
    Ha en strålende helg ;)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så spennende! Jeg har også vært i Tallin!
      Ha en fin fin helg Nostalgia!
      Klem fra Ann-Kristin

      Slett
  2. Hei, WOW så spennende høre fra Tallin:-) Fin lørdag! klem SIv:-)

    SvarSlett
  3. Oi så spennende.
    Og så gammelt sjarmerende hotell.

    kos deg masse :)

    klem Margareth

    SvarSlett
  4. KOS deg!!
    Så flotte glansbilde album du viser litt lengre nede, jeg var en ivrig samler, en gang for lenge, lenge siden ;))
    Klem, fra Monica

    SvarSlett
  5. God morgen! Takk for at du viste til glansbilder litt lenger nede, jeg hadde helt glemt at jeg har arvet en samling, den må jeg gå å snuse litt på :) Kos deg videre!!

    SvarSlett