Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

onsdag 11. april 2012

Ukens nyheter !


Ukens nyheter i min bruktblogg er klare :-)
Idag onsdag 11. april klokken 20.00,
legges det nytt ut i 

Her kommer et lite billedras :



 Nostalgia



3 kommentarer:

  1. Her var det sannelig mye fint, og det blir sikkert ikke noe problem å få det omsatt.

    Klem

    SvarSlett
  2. er en av dem som gjerne vil huske titte innom ikveld...
    og den lampen du viser herunder var bare fantastisk , enda flottere i virkeligheten enn man får inntrykk av i bloggen! ruvende majestetisk og flott!!
    må snks me en annen dag, klemklem

    SvarSlett
  3. Her var det mange skatter! Så koselig det kaffesettet, det bugner med varer hos deg:-))

    Klem fra meg

    SvarSlett