Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

søndag 24. mars 2013

Fargerik påske :-)





På 90-tallet var det farger som var tingen, masse farger....
Denne kransen laget jeg en gang på 90 tallet og den har vært med oss hver påske siden :-)


Disse karene henger også med fra 90-tallet.. Koselige gjensyn  år etter år :-)



Har du påskepynt som du er spesielt glad i ?

Ha en fiiin Palmesøndag :-)


Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Tjo-ho! Jeg kjenner meg igjen! Jeg brukte nok aldri helt de fargene, men du verden! - jeg husker dem!
    Jeg kan nesten kjenne sløyfebåndet mellom fingrene - det litt stive stoffet med tynn ståltråd i kantene slik at man kunne formene sløyfene akkurat som man ville. Det var sløyfer "over alt".... *S*
    Jeg har også noe pynt som er med år etter år, koselig det!
    En riktig god påske til deg - Liv

    SvarSlett
  2. Så koslig Nostalgia!
    Jepp, jeg har noen pjuskede kyllinger fra 70-80 tallet jeg ikke greier å kaste.. Men de får vente til neste år siden jeg skal bort i påska i år..

    God påske!!

    SvarSlett
  3. Herlig påskepynt du har, og så gøy at den får være med år etter år.

    God påske.
    :) Inger

    SvarSlett
  4. Søde påskeharer du har, fint du har gemt dem år efter år!

    God påske til dig og din familie

    Klem Helle

    SvarSlett