Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 24. mars 2013

Fargerik påske :-)





På 90-tallet var det farger som var tingen, masse farger....
Denne kransen laget jeg en gang på 90 tallet og den har vært med oss hver påske siden :-)


Disse karene henger også med fra 90-tallet.. Koselige gjensyn  år etter år :-)



Har du påskepynt som du er spesielt glad i ?

Ha en fiiin Palmesøndag :-)


Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Tjo-ho! Jeg kjenner meg igjen! Jeg brukte nok aldri helt de fargene, men du verden! - jeg husker dem!
    Jeg kan nesten kjenne sløyfebåndet mellom fingrene - det litt stive stoffet med tynn ståltråd i kantene slik at man kunne formene sløyfene akkurat som man ville. Det var sløyfer "over alt".... *S*
    Jeg har også noe pynt som er med år etter år, koselig det!
    En riktig god påske til deg - Liv

    SvarSlett
  2. Så koslig Nostalgia!
    Jepp, jeg har noen pjuskede kyllinger fra 70-80 tallet jeg ikke greier å kaste.. Men de får vente til neste år siden jeg skal bort i påska i år..

    God påske!!

    SvarSlett
  3. Herlig påskepynt du har, og så gøy at den får være med år etter år.

    God påske.
    :) Inger

    SvarSlett
  4. Søde påskeharer du har, fint du har gemt dem år efter år!

    God påske til dig og din familie

    Klem Helle

    SvarSlett