Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

fredag 22. mars 2013

Påskeharer ?


Påskeferien er i gang !



Hos flere bloggere har jeg sett at det er laget små Påskeharer i bolledeig, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg...



Hmmm...
Av en eller annen grunn ble ørene både korte og spisse...



Påskeharer eller påskemus...??




Eller kanskje det er påskekatter ?

Uansett smaken var god ;-)



Ha en fin kveld :-)


Nostalgia

8 kommentarer:

  1. Hei Synnøve:)

    Så koselig du har pyntet. og FOR noen flotte boller.
    Guri så flink du er. Ja tenker de var kjempegode.
    Her hadde de nok blitt spist opp i en fei tenker jeg. hihi...
    Ønsker deg en koselig påske i ditt vakre hjem.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  2. Hei, så søte de ble og koselig påskestemning hos deg! God påske! klem Siv;-)

    SvarSlett
  3. Ja her er det så mye fin og gammel påskepynt.
    Og de "musene?kattene?" var kjempefine. Samme hva de heter bare de smaker godt.
    Ha ei herlig palmehelg :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du blogger igjen. Oppdager nå at du har vært så flittig at jeg ikke ar fulgt med ;)
    Hadde nok også blogget om jeg hadde så mye fint å ta frem til høytider og årstida- skifter ) klem

    SvarSlett
  5. schöne bilder und dekoration!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  6. Dei er iallfall søte, og ser gode ut :)
    Fint pynta hos deg.
    God påske !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Kjempesøte var de ihverfall. Kos deg med de.
    Klem

    SvarSlett
  8. Dette såg godt ut ! Mmmm...
    Ønsker deg ei riktig flott påske. klem.

    SvarSlett