Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 9. desember 2010

Den blå timen..



Et nyyydelig lys når jeg kom hjem fra jobb idag, og jeg måtte ta frem kameraet...
Jeg synes det er så flott med de mektige fjellene mot himmelen.
Her er det 10 minus idag, kulden har tilsynelatende klort seg fast.



Da er det godt å være inne i varmen med fyr i peisen :-)

Husk min giveaway med trekning i morgen, du finner link oppe til høyre.


Ha en fiiin kveld !


Nostalgia

13 kommentarer:

  1. hei.
    å jeg elsker den blå timen, dette nordiske lyset vi har er såå vakkert, fint du har fanget det.
    ja nå er det deilig å være inne i varmen,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så nydelig om dagene...dette må jo nytes!!
    Men tror det er meldt ganske skiftende vær fremover....ha en fin kveld Nostalgia :o)

    SvarSlett
  3. Vakkert! Hos oss var det jammen en liten rosa time før den blå i dag. Må nytes!

    SvarSlett
  4. ja det er utrolig vakkert om dagen..så vakkert at jeg bare måtte gå til og fra jobb i dag..og det er friskt og godt..

    nå nyter jeg peiskos..

    Klemmer 0))

    SvarSlett
  5. Ja, er ikke fjellene vakre, har sagt til min mann at å flytte til Sverige er uaktuelt.....må ha fjell. Ha en nydelig helg kjære deg....klem

    SvarSlett
  6. Ja så vakkert bilde,nydelig selv om det er kaldt.samme været her i Telemark!!Ha en fin kveld!!klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Nyyydelige stemningsfulle og herlige bilder du viser i dag!
    Takk for titten!
    Her var det stappmørkt da jeg kom hjem i dag, rundt syv...
    Så da var det godt å se at noe slikt som "blåtimen" fremdeles eksisterer der ute i landet... ;-)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  8. Flott bilde av blåtimen :) Blir ofte finest bilder når det er så kaldt ute. Her er det 20 blå, og det spares ikke på veden, hihi :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  9. Nydelig bilde .......mye vakkert ute nå om dagen....ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  10. Blåtimen er magisk vakker!
    Nydelig bilde, ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  11. Den blå timer en helt magisk. og det har du fanget i linsen nydelig.
    :)

    SvarSlett
  12. Så flott en utsikt du har! Her hersker det vakreste blåfjellstemningen, ikke tvil om det!
    Snø og nydelig julevær her også. Får komt litt i gang med julebaking i helgen, tenker jeg;o)
    Ønsker deg en strålende helg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. Hvilken fin udsigt til fjeldene Nostalgia, nyd den og den kommende weekend!

    Klem
    Helle

    SvarSlett