Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 22. desember 2010

Julepyntet spisestue..


Nissene er kommet på bordet i form av en festremse.


Ikke alltid så mye som skal til :-)


Hvite lys kommer i den gamle lampen i morgen kveld ...


I morgen er det juletreet som står for tur både her hos oss og hos mange andre :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !


Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Du bor jo i ditt eget skattkammer jo. Lunt og personlig, og rette bakgrunnen for en nostalgisk jul! :)

    SvarSlett
  2. En riktig god jul til deg også:)
    Kos deg masse.
    Juleklem fra meg

    SvarSlett
  3. Så skjønn spisestue, nyyydelig lampe, en drøm. God jul til deg og dine, snakkes i romjulen, mailer deg dagen før vi reiser. Det blir nok ettermiddag når jeg er hos deg. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  4. Så utrolig mange flott ting/møbler du har!! Må bare sitte og nyte og få med meg alle detaljene;o) Nostalgisk julestemning i god nostalgiastil;o)
    Ønsker deg en strålende jul, kjære venn! Tusen takk for alle gode ord du legger igjen - setter stor pris på ditt bloggevennskap;o)
    Juleklem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Dette må vel kalles et julehjem.....

    Riktig god jul til deg!

    SvarSlett