Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 3. desember 2010

Nostalgisk jul i spisestuen


Forsiktig jul, foreløpig bare hjerter i fattigmannssølv i vinduene...


...og mine nostalgiske nisser har fått plass på Framskapet sammen med svibler.




God helg !

Husk min giveaway, du finner link oppe til høyre.
Lignende lysestaker finner du på min bruktblogg Nostalgias uthus


Nostalgia


13 kommentarer:

  1. Morn...
    ja her var det rette stemningen og finne:)
    kos deg og nyt dagen...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!Herlig og gjennomført stil.Nydelig nisse lysestake..Ha en fin helg!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. God morgen!

    Nydelige bilder fra din stilige stue, helt herskapelig:)

    Ønsker deg en flott vinterhelg, varm klem

    SvarSlett
  4. Koselig stue! Du er så flink til å innrede og til å ta vare på de gamle tinga.

    Ønsker deg ei fin 2 adventshelg! klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Utrolig koselig du har det!
    Bildene oste av varme... skikkelig kos!

    Ønsker deg en flott Fredag :)

    SvarSlett
  6. For en smuk og dejlig julestemning i dine stuer (ser jeg også et skab med kineserier??) du forstår at skabe hygge!

    God weekend, ven!

    Klem
    Helle

    SvarSlett
  7. Så herlig julestemning og
    mange flotte skap. Flott
    spisestue.
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Nydelig stemning, behøves ikke så mye pynt syns jeg .....selv pynter jeg ikke så mye. Jula er vakker i seg selv...klem

    SvarSlett
  9. God kveld kjære deg..

    koselig julestemni9ng i huset ditt ...

    kjekt med gamle ting som har gode minner...

    ha en fin og koselig helg..

    klemmer 0))

    SvarSlett
  10. Hei.Så nydelig du har pyntet.Du har det så fint.Koselig.Ønsker deg enriktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  11. heisann.. takk fro hyggelig treff i butikken, om det ikke var mange sekundene.. koz å se deg! flott i stuene dine, nydelige gamle ærverdige møbler og ting... nå gjelder det å nyte stemning og kosen...og alle gode duftene i huset...
    lykke til i helgen, forstår den blir travel...
    klem,magny

    SvarSlett
  12. Nydelig stemning i stuen din!!
    Ønsker deg en fin helg Nostalgia :o)
    Klem!!

    SvarSlett