Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 2. juli 2012

Synger på siste verset...


For tre år siden rev vi et av våre to uthus og bygget et nytt.
Denne gangen er det dette som står for tur...


Ser ikke så verst ut herfra...


Men her svikter grunnmuren...
Helgen har blitt brukt til tømming, idag er strømmen koblet fra og denne uken rives det...

Litt vemodig...men det har gjort nytten og nå kommer et nytt og mer funksjonelt uthus snart på plass :-)

Nostalgia

4 kommentarer:

  1. Var nå noen kjempefine vinduer å ta vare på....og det regner jeg med du har tenkt på...hihi...
    lykke til med ståket!!

    SvarSlett
  2. Norge har en arbeidsintens sommer *S* Jammen er det mye vi skal ha gjort disse lyse og snøfrie dagene. God travelhet og fine resultat. Lykke til - Liv

    SvarSlett
  3. Ja noen ganger må bare det gamle vike.
    Lykke til med alt arbeidet.
    Blir nok flott med et nytt uthus.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  4. Stort arbejde der venter, god arbejdslyst!

    Klem Helle

    SvarSlett