Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 20. januar 2012

Det er ikke så mye som skal til....


 Litt spreke farger....
 

 Fargeglede :-)


Mens vi venter på våren og lysere dager er det deilig å omgi seg med varme og glade farver :-)


 Fargeglade svibler dufter deilig også i januar...


...og helgens lektyre blir Ellen Ørnes siste bok....



Ha en fiiin helg !

Nostalgia

10 kommentarer:

  1. Å så fin pute og svibler, syns æ kjenner duften av dem helt hit :D
    Det e så koselig og omgi sæ med så varme farger, ha en fortreffelig helg, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Fantastisk blog du har her - virkelig flot

    SvarSlett
  3. Friske, deilige farger. Ønsker deg ei flott helg. Klem.

    SvarSlett
  4. Herlige fargeklatter hos deg. Litt farger må en ha i denne mørke vintertida.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  5. Koselig pute - ha en fin helg :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Koselige bilder. Puten var fin. Jeg blir fristet til å prøve å sy en selv av broderier jeg har liggende, men så er jeg ikke så flink/tålmodig når det gjelder symaskinen.
    God helg til deg!

    SvarSlett
  7. Farger er så viktig!
    De gir oss varme og glede,
    men også personlighet til
    et hjem.

    Hilsen Unn :)

    SvarSlett
  8. Hei på deg - og god helg. Har bestilt boken til Ellen Ørnes fra Capris og venter i spenning på den jeg også.

    SvarSlett
  9. Ikke mye som skal til...og litt vårlig stemning nå ..ja det gjør godt...mens vi venter..

    Denne boken venter jeg også på...

    god helg ..håper alt er bra med deg =)

    klem Kerstin

    SvarSlett
  10. Hei på deg...

    Så fin den puten var!
    Litt farge kan gjøre underverker i mørketiden...

    Takk for en koselig ettermiddag:))))

    Varm klem fra meg til deg

    SvarSlett