Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 24. januar 2012

Det er på tide ..


 Det er lenge siden det ble lagt ut noe "nytt" i min bruktblogg, men nå 
 kommer det omsider litt nyheter :-)



Jeg starter litt forsiktig og her kommer smakebiter på det som blir lagt ut i bruktbloggen min
klokken 19.00 ikveld...


Terrinner, sausenebb...


Kremhvit bakebolle fra Egersund


Kuriositeter...


Følg med klokken 19.00  ikveld :-)

8 kommentarer:

  1. Love the rose patterned china!!! They are

    SvarSlett
  2. They are so beautiful is what I typed! Love them!

    SvarSlett
  3. må innom å titte, men har kjøpestopp siden vi holder på med flytting..
    visning om en mnd.
    klem så lenge...

    SvarSlett
  4. Å kor masse fint du hadde her, takk før koselige ord hos mæ , ha en fin onsdag, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg min venn...

    Alltid spennende og kjekt når du legger ut saker, det oser alltid av kvalitet:))

    ha en fortsatt fin uke, stoor klem

    SvarSlett
  6. Flotte ting du har i dag også.Jeg linker endelig til deg i dag med roseskrinet vet du. God helg.
    Klem

    SvarSlett