Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 14. april 2011

Enda mer nytt i Nostalgias uthus !


Takk for overveldende respons sist jeg la ut nye ting i min bruktblogg

veldig moro :-)


 Skjærtorsdag klokken 22.00 legger jeg ut nytt igjen, og her er noen smakebiter....
Ingenting er nytt, her er antikviteter og nostalgia i skjønn forening 

Som dere ser så er det flere terriner..


 Rosekopp, osteklokke, brodersaks...


Sarte roser....


Oppsats til fruktkniver...


 Antikk brikke med svibelmønster :-)


Kremhvite bakeboller, liten syltekrukke og stettfat...


Gamle sandkakeformer med den rette patina...




Bilder...


Flott gammel kanne...



Gammel konfekteske fra Minde med hekleduker og et lite sanghefte :-)



Mønsterbok fra Misjonsforbundet !!!




Om en uke...


Ha en fiiin dag !

Nostalgia

13 kommentarer:

  1. Ikke rart det går unna hos deg,med så masse fine flotte ting du har:)
    ha en flotters vårdag..
    klemklem

    SvarSlett
  2. Masse flotte saker...synest det var litt lenge til neste torsdag...men skal du på tur kanskje ??

    Ha en fin torsdag Nostalgia :o)
    Kleeeem!!

    SvarSlett
  3. Men jeg finner de ikke i uthuset? :) Nydelige ting btw... :) Kan du ikke si noe om porto, for jeg er nemmelig helt sånn porto-dummie :)

    SvarSlett
  4. Lurt å lese skikkelig vettu... ser nå at du skal legge det ut skjærtorsdag :)

    SvarSlett
  5. Ååååååå!!! De hvite terrinene vil jeg ha!!!! Har lett etter slike leeeenge=)!!!! Gjett om jeg skal sitte klar neste torsdag;)!! En hvit bakebolle hadde heller ikke vært dumt;)! Så mange flotte skatter!!

    Ha en finfin torsdag!
    Klemmer!

    SvarSlett
  6. Så mange flotte ting!
    Likte spesielt godt den brikka/fjøla med blått mønster jeg:)
    Ønsker deg en flott torsdag!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  7. Så vakker den porselensboken er?
    Står det en bønn i den?

    SvarSlett
  8. Å , jeg ser i alle fall tre ting her som jeg har lyst på !!!
    Du har så mange fine ting.
    Det påskeegget under her var utolig flott.
    Håper jeg ikke glemmer meg ut på torsdag , da.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  9. ååhh...så mye flott... og meg som er bortreis fra pce en da..?!!
    'sukk'
    ha en strålende fin påskeferie, klem,magny

    SvarSlett
  10. Så mye fint du legger ut. Mye bedre enn loppemarked!!!

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  11. Oi oi oi!!!

    Her e da berre te å setta seg parat med pc`en ser eg! Sooo maassseeee eg har lyst på. Og so har me 10 årsbryllupsdag den dagen, so då kan ein vel unna seg litt ;)

    Ha ein strålande tur, og kos deko masse!!

    Klemma frå Christine :)

    SvarSlett
  12. Den fruktknivoppsatsen har eg kjempelyst på.
    Men såg ein liknande i metall i Norsk Ukeblad, den hadde 12 kniver, men verdien var 1100,- så eg håpar din vert litt billigare. :)

    Men det er forsatt leeeeeenge til torsdag. hehe

    Ha ei fin helg. :)

    SvarSlett