Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 8. april 2011

Kommer for salg i Nostalgias uthus..


 Det kommer mer "nytt" i min bruktblogg Nostalgias uthus
i løpet av helgen..


Antikk mugge og stativ til skåler eller asjetter...


Et herlig bordspeil !!!


 Plett....


Diverse kjøkkenutstyr ...
(klikker du på bildene ser du større versjon)



Emaljert...


Blått og hvitt...


 Emaljert øse.....


Følg med, følg med ...
Masse spennende fremover !!!


Nostalgia


8 kommentarer:

  1. Mye nydelige saker!!!!! klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Masse lekkert snadder her:)
    ha en kos fredag..
    klemklem

    SvarSlett
  3. ohhhh, den muggen helt øverst der vil jeg ha..... *dåne* den var nydelig fiiiiine :))))

    SvarSlett
  4. Ååå, den muggen hadde passet perfekt til muggesamlingen min! Vil ha...
    Og for et delikat og lekkert badeværelse du har?

    SvarSlett
  5. så mye fint.. skjønner ikke du klarer selge det...
    klem og fiiin helg :o))

    SvarSlett
  6. Du burde nesten jobbe med dette (i hvertfall deltid :)For du har jo "røntgenblikk"....

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  7. Her var mye fint.....følger med!!

    Ha en fin helg .o)

    SvarSlett
  8. Å, så heldig du er som får så mye fint med deg hjem fra loppis! Skulle veldig gjerne gitt den bollen med stråmønster ett nytt hjem, det minner meg alltid om min høyt elskede mormor:)

    Ha en fortsatt flott helg!

    SvarSlett