Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 5. april 2011

Kommer for salg i Nostalgias uthus


 I morgen legges det ut nytt i Nostalgias uthus .

Jeg har masse varer som skal legges ut utover denne måneden, så følg med...


I første omgang er det endel emaljegjenstander,..

Kremhvitt og grønt...vårens farver.

Gjenstandene er produsert av svenske Kockum en gang på 1940-tallet..


Speserihylle  med treramme og gode skuffer i gjennomsiktig plast...


Koksskuffe...


stooor zinkbalje...


Fløtespann/matspann....



Masse nostalgi :-)

Titt inn på Nostalgias uthus i morgen etter klokken 21...


Nostalgia

11 kommentarer:

  1. Her var det mange godbiter...

    Her er det tydeligvis om å være for seg i morgen tror jeg...

    SvarSlett
  2. Rene skjære skatteparadiset. Jeg kommer ihvertfall til å følge med.

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!! du har ikke noen store eller /og små glass-skuffer til en Hadeland krydderi-hylle? Jeg mangler en stor skuff og tre små!!!! klemz Grethe

    SvarSlett
  4. Mye fint ...og bare å følge med tror jeg
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Så mykje fint du legger ut for salg.
    Den Speserihylla kunne eg tenkt meg, så eg får
    sitte klar kl. 21 i morra å sjå om den kan bli min.
    Men likte dei fløte/matspannene dine også.

    Ha ein fin kveld. :)

    SvarSlett
  6. ååhh så mye flott... sikle-sikle....

    SvarSlett
  7. Åh så mye fint!!
    I morgen den 6 april kl 21.00 ja......
    korriger om jeg tar feil nå......
    Jeg skal være klar med en knallkjapp pc :o)

    SvarSlett
  8. Masse flotte ting...hadde masse av disse emalje tingene fra Kockum jeg og...men det er solgt...grunnet plassmangel:)
    Lykke til med salget...
    klemklem

    SvarSlett
  9. Herlige ting. Ja gjett om jeg titter innom deg.
    Vil ha en slik ikke melkespannet med den andre med lokk.
    Fin onsdag videre.
    Randi

    SvarSlett
  10. Hei, har du solgt speserihylla? Og i så fall, hva fikk du for den? På forhånd takk for svar, og riktig god helg :)

    SvarSlett