Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 3. april 2011

Fra helgens loppemarked ...


 Ser du hva dette er ?
Et nydelig skjermbrett...
Gårsdagens beste loppemarkedkjøp på loppemarkedauksjon  :-)


 Intarsia...


 Nydelige detaljer...



..og brodert over det hele :-)
Jeg falt pladask !

Hva jeg skal bruke den til ?
Gjemme litt rot kanskje :-)


Dag to på loppiser er ofte en nedtur, men noe ble da med hjem idag også :



 En håndbrodert påskeløper ...


 Enn skjønn håndmalt brikke...



Og Toppen Bech' s "Herskapelig" med Solveig Hisdals nydelige fotografier...
 Jeg har også kjøpt meg arbeid....

Ta en titt innom i morgen, da viser jeg hva jeg har kjøpt...


Ha en fiiin kveld !


Nostalgia

19 kommentarer:

  1. Utrolig hva folk gir til loppemarkeder, både på godt og vondt.. Dette skjermbrettet var veldig fint og jeg kan se for meg at det passer perfekt i ditt hus.

    Jeg var på Ulsmåg og Smørås i dag også og fikk gjort noen gode kjøp jeg også. Så jeg er superfornøyd med helgen!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem tilbake!

    SvarSlett
  2. Nei guri! Det var litt av nokre funn! Kan nesten ikkje vente til eg får sett kva arbeid du skal til med;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig så flink du er til å finne vakre lopper!

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  4. åååå så fine funn, det skjermbrettet var lekkert, heldig du var, moro å se når en finner sånne fine ting.
    gleder meg å se i morgen hva mer du fant.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Aldri sett et slikt skjermbrett før ! Utrolig fint :)

    SvarSlett
  6. For et flott skjermbrett.
    Ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  7. Nydelig skjermbrett:) Gleder meg til fortsettelsen (arbeidet;)

    SvarSlett
  8. Dette var virkelig et kupp, og du var den heldige! Så fine ting, og du som er en lidenskapelig samler, kunne ikke passet bedre.
    Gleder meg å se mer av det du har.

    Ja jeg er overgitt over alt som går på loppemarkeder. Og blir helt forvirret når jeg ser så mye på en gang. Fikk med med marked her jeg også, og fann forskjellig som jeg er fornøyd med.

    SvarSlett
  9. Så no er markeda i gang..
    SÅ masse flott du har funne :-)

    Ha fin veke!

    SvarSlett
  10. Kjempeflotte lopper!!
    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  11. Snakk om flaks! Det skjermbrettet var fantastisk flott. I god stand er det jo også.

    SvarSlett
  12. Du verden for et skjembrett, Aldeles nydelig.
    Det var virkelig et kupp. Syns dei ändre tingene også var flotte. Det brettet var jo flott. Du har jammen vært heldig.
    Ømsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  13. For et praktfullt skjermbrett, det var litt av en skatt du fikk tak i!!! Det var bare så utrolig lekkert, gratulerer!! De var fine de andre tingene også. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  14. Å, tenk å finne et sånt skjermbrett på en vanlig loppemarkedauksjon! Og det andre var jo ikke dårlig det heller. Moro å se!

    SvarSlett
  15. For et flott skjermbrett!
    Tror du har en egen evne til å finne loppeskatter!
    Gleder meg til å se hva du skal til med..
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  16. Ååååå det sjermbrette var flott...hadde nok falt pladask jeg også...noen små funn er det blitt her men ikke de helt store.....en travel helg med andre gjøremål
    Fin ukestart til deg
    Klem

    SvarSlett
  17. Det er jo rene gullskatter du har funnet!! Likte utrolig godt det skjermbrettet, wow sier jeg bare!:))
    Blir spennende å se hvilket arbeid du har skaffet deg, gleder meg!
    Ha en flott nye uke!
    God klem

    SvarSlett
  18. Det er det flotteste loppefunnet jeg har sett noen gang !
    Og så glad jeg er at akkurat du kjøpte det. Det kunne vel ikke fått et bedre hjem ;)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  19. Å vilken underbar blogg du har!
    Vilka fina fynd du gjort. Sådana fynd gör jag aldrig.
    Kram

    SvarSlett