Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 13. mars 2012

Litt salg og litt nytt i Nostalgias uthus !



Så var det snart onsdag igjen og det er på tide å legge ut litt nytt i min bruktblogg igjen :-)
Denne gangen ble det også regndråper på alle bilder ...


Som vanlig blir det litt av hvert..


Noe antikt, slik som denne stettskålen fra Høvik...


Litt retro...


 Nostalgi....


 Følg med klokken 20.00 onsdag 14.3 :-)



Fra onsdag 14.3 klokken 20.00 til søndag 18.3 kl 24.00 blir det også minus 20 % på absolutt alt i bruktbloggen.
 Jeg trekker altså fra minus 20 % på alle bestillinger :-)

Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Må jo ikkje leggje det ut onsdagane kl. 20.00 då er eg jo aldri heime. hehe

    Kjekt at du har nokre retro skatter denne gongen, såg noko eg kunne tenkt meg ja. :)

    SvarSlett
  2. Så masse fint du hadde, lykke til videre med butikken, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  3. Masse flott her. Likte særlig godt den gamle muggen.
    Klem

    SvarSlett
  4. Besvim så mye herlige gamle ting med sjel.
    Blir i godt humør....
    Ha en fin fin kveld.

    Beste hilsen Camilla

    SvarSlett
  5. Mange fristende skatter du alltid har! I Bath var det et stort bygg med mange antikvitetshandlere. Noen små skatter ble med hjem:-)
    Ellers jakter jeg stadig vekk på skomakerlester i par i str. 38:-)

    Ha en fin dag!:-)

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett