Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 21. mars 2012

Onsdagens nyheter i min Bruktblogg


Da var det på tide å vise noe av det som blir lagt ut i bruktbloggen min 
Nostalgias uthus i kveld klokken 20.00

Bildet over her er en gammel kjeksboks til å ha på bordet.
 Fin til å ha småkaker eller sjokolade i som man kan by gjestene på :-)..



Et gammelt skrin dekorert med preget skinn og messingbeslag...


Koselige barnetallerker fra 50- tallet produsert av Porsgrund.



Koselig gammel kaffiboks



Vaskebrett i tre og zink og en emaljert vaskebalje :-)


Emaljepotte...


Gamle emaljeskåler.. fine til å sette planter på eller kanskje til et lite fuglebad :-)


Og til slutt et stort vidunderlig vakkert100 år gammelt oljetrykk...

Velkommen til
Nostalgias uthus klokken 20.00 i kveld :-)


Nostalgia

1 kommentar:

  1. Fin kiksespand, husker dem fra min farmor! Du har samlet dig nogle gode fund!

    Ha en fin dag, klem Helle:--

    SvarSlett