Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

lørdag 10. mars 2012

Lys i mørke kroker


Mørke møbler "stjeler" mye lys.
Med en liten jugendlampe med perlekant i taket, kom både maleri og  skap bedre til sin rett synes jeg :-)


Ikke alltid så mye som skal til.. :-)
Ha en fin lørdagskveld  !

Nostalgia

7 kommentarer:

  1. Nydeleg lampe.

    Ha ei fin helg. :)

    SvarSlett
  2. Lampene passer perfekt hos deg :)

    Ha en god helg! Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Åh for ei vakker lampe. Artig å se dette innlegget ditt i kveld. Har kjørt forbi huset ditt to ganger i kveld; sett opp og tenkt at det lyser så koselig fra huset ;) Så kom jeg hjem, og så så jeg innlegget om lampa :)

    Ønsker deg en god søndag !

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Lampen passet perfekt til det gamle møblementet. Du er kjempeflink til å sette sammen møbler og ting til en flott helhet :)

    SvarSlett
  6. Flot skab, det fortjener at komme frem i lyset!
    God søndag
    klem Helle

    SvarSlett
  7. Nydelige lamper. Jeg har en lampeskjerm med perler på. MEn desverre er trådene så morkne at perlene raser av. Derfor blir den bare liggene. Orker ikke å begynne med jobben å skifte trådene. Litt dumt for det er en flott lampe.
    Det blir nok en vakker dag.
    Ha en god søndag :)

    SvarSlett