Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 22. februar 2009

Hundeliv og venstrehåndsboller




Ingen tvil om at det er mulig å lage venstrehåndsboller :-D


Idag har det regnet hele dagen og det har vært sparsomt med lufteturer for vår lille venn..,


Resten av familien er på jobb, basket og konsert og matmor er det ikke mye guff i for øyeblikket.


Men bare vent til de andre kommer hjem...





Snøen er nesten borte og det gamle uthuset vårt ser ordentlig stusselig ut nå...


Det er desverre ikke mulig "å redde" dette huset som skal være fra 1800-tallet, og det er ganske ufattelig at det faktisk står enda. Allerede for 8-9 år siden ble det spådd at det kom til å ramle overende, men visst står det der allikevel :-) Ikke spesielt godt bygget heller, kanskje enda et eksempel på "venstrehåndsarbeid" :-D.




Et hundeliv. Kjeeedelig... Bare matmor som er hjemme og ikkeno action !
Ha en fin søndagskveld !

2 kommentarer:

  1. Uff,da er vi i samme båt...sliter selv med store smerter i armen...Og er nå til full utredning.Så idag har jeg også bakt med venstre hånda..jeg la meg omtrent på kjevla når jeg skulle rulle ut til skillingsboller....ikke noe gøy..Bollene dine så ihvertfall gode ut:O)God bedring til deg fra Maliva

    SvarSlett
  2. Heisan::Mmmm ser godt ut med boller, det skla vi spise nå også. Så utrolig synd ang uthuset deres.Herlig voffse du har. Her ligger de slitne begge to etter en lang tur og en god trenings økt.. Nyt kvelden klemmerO=)

    SvarSlett