Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

onsdag 11. februar 2009

Nostalgi i rødt og hvitt.....

Så utrolig praktisk denne hyllen fra 50-tallet. Jeg bruker den til oppbevaring av krydder, mel, sukker, kakepynt. Et loppemarkedkupp :-) . Brødboksen er en gave fra min snille svigerinne, denne er også fra 50-tallet.









Vakre håndarbeider kan fremdeles fås til en billig penge.



Emaljerte kjøkkenredskaper fra 30-tallet til 60-tallet.
i daglig bruk hjemme hos meg. Kjelen blir bare brukt til å
lage kakao :-)




Skjønne skittentøyposer, to svenske og en norsk. Den norske har teksten " Gud som har os smaabörn kjær se til mig som liden er ".

Så herlige ! Idag brukes de til å oppbevare håndarbeid:-)
































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar