Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

søndag 15. februar 2009

Hverdagsgleder, roser og romantikk

I løpet av natten kom det mengder av snø og tilslutt plusgrader....





Idag blir det havremakroner til kveldskosen, det er lenge siden men akk så godt !
  • Havremakroner
4 dl havregryn
1 1/2 dl hvetemel
2 dl sukker
1 stort egg
175 g smeltet smør el. margarin
Bland det tørre godt. Rør i smeltet smør og vispet egg og rør massen godt sammen. Settes på smurt plate med teskje. Stek i 15. min til de er gyldne på 160 grader.

Favorittvesken min fra Cath Kidston. Blir så godt humør av denne !


Litt hjemmelaget ;-)
Skjerf, veske og grisgrytekluter.









Detalj fra blyglassvinduene mine










Jeg har kjøpt meg ny jakke ! Gleder meg vilt til å bruke denne !









Gammel ramme fra Fretex med motiv fra nettet , så yndig !
Ha en riktig fin uke og takk for hyggelige kommentarer på bloggen min.








1 kommentar:

  1. Første gang jeg er innom deg, .liker bloggen din. Ja har vi ikke vært heldige her i Bergen ? Men i dag er det slutt!

    Kikker innom deg igjen jeg. klem Kerstin

    SvarSlett