Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 17. februar 2009

Innekos og lun stemning


Ikke så fristende å ta seg ut i snøkavet idag om man kan slippe. Fridagen har blitt brukt til å studere mange flotte interiørblogger og til å poste hele to innlegg selv ;-)





Jeg har planer for disse,kanskje på en gardinkappe ? Fant de på Fretex :-)


Det lille skrinet og bildet har jeg funnet på Loppemarked i Belgia

Og ute sner det...







Mitt nyyydelige speil



5 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder du viser av vakre funnO=) ja det snør masse her osgåO=)

    Nyt kvelen inne duO=)

    Klemmer~~

    SvarSlett
  2. Hejsan!!
    Så kul att du vill vara med och tävla om rullgardinen hos mig!!
    Vilken fin blogg, hit kommer jag tillbaka!
    Jag älskar gamla saker själv!!
    Främst, gustavianskt och sekelskiftesromantik..och förstås jugend!!
    önskar dig lycka till i tävlingen !
    kraam

    SvarSlett
  3. Så mange fine gamle ting du viser. Gamle blonder er jeg glad i også. Hvis du kikker etter på loppemarkeder etter de fæle tyll gadinene vi hadde for noen år siden så har de ofte flotte gamle blonder som kan sprettes av. De er fine å bruke til noe annet!

    SvarSlett
  4. Så mye fint. Også så koslig at du vil følge bloggen min. Det setter jeg pris på.
    Heldig du som fant gamle kniplingsblonder på Fretex. Jeg er veldig glad i mine, så jeg ahr litt vanskelig for å bruke de.

    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder du har tatt i dag:) Det har snødd masse her siden i går, men nå er det slaps!!
    Ha en fin uke!
    Klem Linda - ♥ -

    SvarSlett