Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

onsdag 29. juli 2009

Antikk og rariteter i Sandane :-)

I gråværet idag passet det godt å ta seg en liten kjøretur... (20 mil tur-retur)
Turen gikk til Sandane i Gloppen kommune (Nordfjord)og til en låve full av antikviteter.
Her var det utrolig mye flott, og stort utvalg av glass, porselen, møbler m.m..



Bondeantikviter såvel som bymøbler i stort utvalg



Her er det mye nostalgi :-)


Etter å ha kost oss med kaffi og vafler, ble det et par ting med hjem.
Det får du se på bloggen i morgen.
Fredag trekker jeg ut en av følgerne mine som vil få boka til Anna Örnberg.
Se link oppe til høyre.
Ha en deilig onsdagskveld
Nostalgia

12 kommentarer:

  1. Hei! Takk for tipset. Skal kanskje innom Sandane i høst, så det passer fint!! :)

    SvarSlett
  2. Dette såg ut til å vera eit ideelt sted å stoppa. Har notert meg det. Spennende å se ka du har fått med deg heim. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  3. hei,hei...
    det så ut som det var mye spennende på den låven...! gleder meg å se hva du har fått snopt deg!
    ..ha en fin kveld -
    moaklem

    SvarSlett
  4. Å guri så mye fint det var der! Noe helt annet en "søppeldynga" vi var på i går :(

    SvarSlett
  5. Elsker slike butikker, så her skulle jeg ha vætr!
    Tenker du fant noe fint her ja!

    Nattahilsen fra meg.

    SvarSlett
  6. For en fantastisk butikk;) Alt var jo bare fint her! Og dere er spreke som kjøre så langt;) Nå er jeg riktig spent på hva du fikk med deg hjem igjen;)

    SvarSlett
  7. Skulle gjerne tatt en tur innom den låven, ja. Gleder meg til å se hva du har funnet!

    SvarSlett
  8. Og så så gøy som det er når man finner slike butikker!!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  9. Hvilken fantastisk låve!
    Skulle nok ha vært der...
    Blir gøy å se hva du fant for godbilter:)
    Klem!

    SvarSlett
  10. ja her kan jeg tenke meg at du kosa deg! mye fint på bildene ja!

    GOD HELG

    Lillan:)

    SvarSlett
  11. Ja, der har de mye fint og det er skikkelig kjekt å gå på kikkerunde :-). Har vært der et par ganger selv, men det er en stund siden nå.
    Ønsker deg en flott sommerkveld!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  12. Hei:)
    Skulle likt og vært på den låven:)
    Klem edda

    SvarSlett