Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 13. februar 2011

Kommer for salg i Nostalgias uthus





Omsider kommer det en oppdatering i min lille bloggbutikk 
I morgen kveld etter klokken 20, kommer blant annet disse tingene...



Gamle bilder...



Bestikk...



Diverse bokser og kjøkkenutstyr..


Nostalgiske lampe...


Servisedeler..


Lodd...




Diverse sølvplett, bordskåner...



emaljert, bokser, pressglass,....m.m...

Følg med :-)

Nostalgia

4 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Her er det bare å være klar ser jeg!!
    Skal drive litt reklame for deg i dagens innlegg jeg :o)

    ha en fin dag Nostalgia
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Så spennende,da må jeg følge med:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Her er det bare å følge med ser jeg.
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  4. Blir spennende å kikke inn til deg ikveld!
    Artig lampe!!!
    Ha en fin start på uken
    klem Tove

    SvarSlett