Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 10. februar 2011

Søtt !!!


Verdens søteste men også praktiske !



Glassbrikker...

Fine ikke sant ?

fra Pandoras eske disse også :-)


Husk min giveaway, du finner linken oppe til høyre :-)


Nostalgia

10 kommentarer:

  1. Ååå, det var nydelige glassbrikker.
    Kunne nok tenkt meg noen slike. Kanskje jeg tar en tur innom den nettbutikken.
    Veska var også veldig vårlig og fin.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Hej! Hittade shopen men det skulle kosta 250 kr att få hit väskan tyvärr. Åh vad fina saker de hade, dessa var riktigt ljuvliga!
    Kram Pia

    SvarSlett
  3. De var kjempefine :) Ønsker deg en hyggelig kveld - det som er igjen av den :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Dette er det jeg kaller virkelig vakkert. Jeg vet hvor jeg må innom.

    Klem

    SvarSlett
  5. Nøøøj de var skikkelig søte. Pandoras har veldig mye fint, ikke som alle andre. de og solstrand er mine favoritter.

    SvarSlett
  6. Ååå, disse var vel bare helt skjønne?
    Og disse er å få tak i nå?
    Skulle gjerne hatt noen slike, kan jeg spørre om det er en nettbutikk?
    De ser jo ut som noen riktig "gamle skatter"...

    SvarSlett
  7. ja jeg la merke til disse ..skulle kommentere de men glemte det..

    De var kjempesøte..


    ha en fin fin helg Nostalgia


    Klemmer 0))

    SvarSlett
  8. Nydelige;) Håper du får ei fin helg;)

    SvarSlett
  9. Ja de var søte :)
    God helg
    Trude :)

    SvarSlett
  10. Heisann:)
    Kjempefine glassbrikker:) Du har forøvrig en flott blogg også, og jeg har lagt meg til som følger:)

    Ha en flott helg.

    Klem Marianne:)

    SvarSlett