Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 28. mars 2011

Brød....


 Jeg er svak for de gamle brikkene som man ofte fikk sammen med speserisettet...
Altfor fine til å skjære brød på synes jeg, men fin på veggen.


 Denne er veldig søt synes jeg...:-)


Fellesnevneren er blått, men jeg ønsker meg en i rødt og grønt...



Ønsker deg en fiiin kveld !


Nostalgia

11 kommentarer:

  1. Du er så flink å få tak i vakre ting av alle mulige slag! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine!!
    Selv ønsker jeg meg noen hvite :o)

    SvarSlett
  3. Disse var koselige, sånt liker jeg også.
    Har forresten maken til duken din!
    Du vil finne en liten overraskelse til deg inne hos meg!:-)

    SvarSlett
  4. For noen skatter du har!!De var bare helt nydelige!!

    SvarSlett
  5. Åhh - disse nydelige porselensfjølene! Du hadde funnet mange fine!
    Jeg har hengt min samling opp på veggen, men bruker dem ofte, og helst til å sette hvitosten på dem. Jeg vil heller ikke skjære på dem.
    Ha en fortsatt fin mandagskveld!
    Klem:-)

    SvarSlett
  6. Disse var VAKRE. Hvis du en eller annen gang legger noe gånt ut for salg må du gi meg et tips.

    Klem

    SvarSlett
  7. Rigtig fine, dine gamle porcelænsbrikker. God ting at samle på..

    Klem Helle

    SvarSlett
  8. Så vakre de var. Sikkert veldig fine på veggen ja :)
    Ha en flott dag
    Trude :)

    SvarSlett
  9. Du har en sånn blodhund nese for å finne gosdaker du tror jeg. Ene ting etter den andre som du viser frem er jo helt fantastiske.
    Klem!

    SvarSlett
  10. This is so wonderful.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett