Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 24. mars 2011

Kan du se hva dette er ?


 En krystallkule ....


 ..som sitter på undersiden av den nydeligste lysekrone du kan tenke deg.



De nydeligste detaljer !


Både blanke prismer og prismer i støvete lillafarve...



Lurer på å selge denne..
Den krever sin plass og helst høyt under taket...


Ha en fiiin kveld !

Nostalgia

17 kommentarer:

  1. Så underbart vacker!!!

    Kram Mimmi

    SvarSlett
  2. Den var nydelig fin.....synd det ikke høyt under taket her hos meg..
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Åh !
    Så nydelig !
    Friste , friste... ;)

    Ha en fin kveld.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. håh ! den var lekker :D

    det blir forresten 4 lodd på deg ;)
    1 for følger, 1 for kommentar og 2 for link hee hee

    SvarSlett
  5. Underrbar!!!!
    Ha en fin Kväll!
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  6. Denne var flott og håper den får en fin plass også. Trenger å vises frem!
    Herlig kuffert du hade kjøpt. Loppesesongen er i gang nå så når er det spennende for både den en og andre.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  7. Nydelig lampe:)Har noe litt lignende...
    klemklem

    SvarSlett
  8. Den var vakker...Men siden jeg bort i et forholdsvis nytt hus, kan dessverre ikke jeg skryte av høy takhøyde!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  9. Du finner sikkert noen som har lyst til å kjøpe lysekronen :) Her er takhøyden nokså lav... Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  10. Virkelig vakker!! Heldig den som har høyden og plassen!!!! Klemz

    SvarSlett
  11. En nydelig lysekrone Nostalgia!!!

    Ha en fin helg....og kos dere :o)
    klem!!

    SvarSlett
  12. For en flott lampe! Og den puten nedenfor var no litt spennende!

    SvarSlett
  13. Utrolig flott da. jeg har nok ikke plass til denne. Den fortjener å komme til et flott hjem.
    Klem

    SvarSlett
  14. Så vakker. Sukk. Skulle ønske det var høyut under taket her.

    SvarSlett
  15. Nyyydelig, krever nok sin plass. Ha en kos helg..klem

    SvarSlett
  16. Hei! Den var Nydelig! Har du solgt den? :) Hva skal du eventuelt ha for den?

    Jeg har en trappeoppgang der det er høyt under taket.. :D

    Mvh, Tessi

    SvarSlett
  17. Jeg fikk akkurat en lyskrone jeg også. Skrev litt om den i mitt siste innlegg. :-) Vet du hvordan jeg kan vite om det er krystall eller glassprismer? :-)

    SvarSlett