Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 26. mars 2009

Skapoppdatering del 2 og en liten skatt

Her kommer en aldri så liten oppdatering og litt detaljbilder fra skapet. Hele skapet får du se når det er på plass på badet mitt :-)
En liten skatt har jeg også fått med i dette innlegget : Den søte lille terrinen, manglet lokk- men fikk allikevel bli med meg hjem fra Fretex forleden. Bare så søt med Lisbeth Dahl eggene i !



Pidestallskapet mitt har fått sitt andre strøk og står til tørk i garasjen. I løpet av helgen er det klart til å plasseres på badet :-)
Gleder meg til det er på plass. Tror det blir fint, og det er deilig med litt ekstra skapplass.


Ha en deilig torsdagskveld !

4 kommentarer:

  1. Skapet ser kjempe fint ut. Herlig hvitt! Og så fine detaljer...

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  2. Skapet ditt kommer til å bli så fint...og den skatten da... virkelig flott=)

    klemmer Kerstin

    SvarSlett
  3. Så fint skapet er blitt:-)
    Ønsker deg en riktig god helg.
    Klem I

    SvarSlett
  4. Så fint skapet ditt ble! Håper du får en fin helg!

    SvarSlett