Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

torsdag 26. juli 2012

Dagens begivenhet !


Milly og Molly er våre to Dverg Kochiner, og mens Mollys tredje kull med kyllinger er blitt  8 uker, så er dette første gang Milly har fått kyllinger. 
 


3 av 6 egg er klekket ut idag, og vi er spente på om det kommer flere....
Her har de fått kokt egg (!), noe som skal være bra for de små kyllingmagene.  :-)



Utrolig å se disse søte små dagsgamle kyllingene, ganske så forsiktige idag... tryggest under mammas vinger. Men i løpet av få dager kommer de til å løpe rundt :-)

Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Helle-dussen, så nydelige!

    SvarSlett
  2. Såå skjønne;) Vi kunne sikkert hatt høns her også- eller kanskje de endene som tar brunsneglene;) Flisene er fra historiske fliser ja;)

    SvarSlett
  3. Åh..så skjønne de er!!

    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Så skjønne. Den ene av våre dvergkochinere venter også små nå en av dagene. :-) (håper jeg, ;-)

    SvarSlett