Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

mandag 9. juli 2012

Den fødte sydenturist !


Her er en som storkoser seg idag :-)


Litt oppi stolen og litt under når det ble for varmt...



Sånn kunne vi ønske det var hver dag, ikke sant Bamse ;-)


Nostalgia

3 kommentarer:

  1. Skjønn litenklump *S* Nesten like søt som vår Balder dachs, hi, hi - regner med du er helt uenig! Innredningen i bilder under var praktfull. Jeg synes nesten den hadde navnet ditt over hele seg - et uunngåelig kjøp, tenker jeg. Lykke til med alle prosjektene - nå er kjøkkenet vårt omsider ferdig- puh - Liv

    SvarSlett
  2. Ååå, de er herlige disse hundene...og jeg savner såå min lille Emma når jeg ser disse bildene...
    Men jeg har jo mine tre pudler da...:-)

    SvarSlett
  3. For en søt Bamse!
    God sommer til deg!

    Smil og klem
    Camilla:)

    SvarSlett