Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

onsdag 18. juli 2012

Titt tei !


De tre kyllingene vår har rukket å bli 7 uker allerede, og nå har mamma Molly lært dem å vagle seg høøøyt oppe på veggen :-)


Ble litt usikker her, hvorfor kommer matmor når jeg har gått til ro for kvelden ;-)

I samme rommet ligger også Milly og ruger på 6 egg, så her kan det bli folksomt om en ukes tid...

Søte ikke sant ?


Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Veldig søte! Ser så koselig ut å ha noen høner.

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig det må være å ha sine egne små høner og egg å hente inn.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig...og jammen blir der kakling når der kommer enda flere :)

    ha en fin dag!!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Ups en gedigen skrivefeil. Skulle stå ...moro med høner og disse var søte.

    SvarSlett