Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

onsdag 11. juli 2012

Humor i interiøret ;-)


En sort gris pigger opp ;-) 



En gang for lenge, lenge siden har en spøkefugl malt det gamle spannet i blikk med et lystig motiv .
Her har spannet  fått selskap av en stor "Fredløs" og pynter opp på en pidestall.


Litt humor i interiøret skader ikke ;-)

Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Humor er bra...også i interiøret :)
    og jammen trenger vi en oppkvikker i dette triste været også !!

    en fin dag ønskes
    klem!!

    SvarSlett
  2. Hei, Ja humør er viktig:-) Og jeg venter på sommeren! sommerklem Siv:-)

    SvarSlett
  3. Helt enig,klart vi må ha humor også i interiøret.
    Kjempesøt gris. :))
    Ønsker deg en nydelig sommer.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Herlig. Akkurat i min smak :9
    Klem Inger

    SvarSlett
  5. Herlig! Det er godt å ha humor, både i interiøret og i hverdagen:-) Ønsker deg fortsatt gode sommerdager min venn, klemmer

    SvarSlett