Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

søndag 6. september 2009

Tuuusen takk snille Walla !

Jeg var nylig med i en konkurranse hos Walla
og fikk som premie et nydelig putetrekk !

Såååå vakkert !
Tuuusen takk snille Ragnhild,
dette ble jeg veldig glad for !


Idag er det innekos og litt baking her hos Nostalgia siden været ikke inviterer til utesysler.

Nyt dagen allikevel :-)


Nostalgia

8 kommentarer:

  1. Hei..så koselig premie...og det kortet der likte jeg spesielt godt,elsker jo sommerfulger jeg vøttu.En fin søndag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  2. Nydelig putetrekk :) Heldige deg--

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  3. Så heldig! Flotte premiar du fekk:)
    God søndag til deg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vinnerlykke - putetrekket var utrolig fint!!!
    Her har vi merkelig nok sol i dag, så jeg har vært og gått en lang tur!
    Ønsker deg en deilig søndag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  5. Wow, så vakkert trekk...din heldiggris! :)

    SvarSlett
  6. Grattis med nydelig putetrekk! Verdig vinner syns nå jeg da;) Håper helgen har hvert bra. Klem.

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med nydelige gaver! Heldige deg! Så kom det også i et hjem som passer denslag:o)
    Fin søndagskveld til deg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett