Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 6. september 2009

Tuuusen takk snille Walla !

Jeg var nylig med i en konkurranse hos Walla
og fikk som premie et nydelig putetrekk !

Såååå vakkert !
Tuuusen takk snille Ragnhild,
dette ble jeg veldig glad for !


Idag er det innekos og litt baking her hos Nostalgia siden været ikke inviterer til utesysler.

Nyt dagen allikevel :-)


Nostalgia

8 kommentarer:

  1. Hei..så koselig premie...og det kortet der likte jeg spesielt godt,elsker jo sommerfulger jeg vøttu.En fin søndag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  2. Nydelig putetrekk :) Heldige deg--

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  3. Så heldig! Flotte premiar du fekk:)
    God søndag til deg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vinnerlykke - putetrekket var utrolig fint!!!
    Her har vi merkelig nok sol i dag, så jeg har vært og gått en lang tur!
    Ønsker deg en deilig søndag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  5. Wow, så vakkert trekk...din heldiggris! :)

    SvarSlett
  6. Grattis med nydelig putetrekk! Verdig vinner syns nå jeg da;) Håper helgen har hvert bra. Klem.

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med nydelige gaver! Heldige deg! Så kom det også i et hjem som passer denslag:o)
    Fin søndagskveld til deg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett