Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 29. mai 2012

Familieforøkelse !


Flittige Molly har nettopp blitt mamma til sitt tredje kull med kyllinger.


Denne gangen er det rene Dverg Kochin kyllinger.
3 kyllinger har hun fått idag og de er allerede kvikke og raske :-)


Ingen manerer enda, matfatet kan brukes til så mangt :-)


Også til å sove i !


Foreløpig ligger den lille familien trygt i en kasse, men skal snart få litt mer plass å boltre seg i :-)


Nostalgia

8 kommentarer:

  1. Nummen...så søøøte :)

    SvarSlett
  2. Så nusselig da. Må være artig med høner.
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg skulle gjerne hatt høner, men det spørs hva naboene hadde sagt om det. (Vi bor litt tett.) Jeg har vokst opp på gård med høner og nylagte egg. Herlig. Men kyllinger fikk vi ikke. Hadde en hane en gang, men den var litt hissig.
    Bildene dine er så fine, og nå har jeg fått oppdatert meg her på eldre innlegg også, og mye fint å se bakover her også, så takk for titten.

    SvarSlett
  4. Ååå,jeg vil også bo et sted jeg kan ha høner og kyllinger!;o) Disse nøstene var i allefall helt herlige!
    Ønsker deg en flott uke videre, vennen.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Gratulerer.
    Sååå fine kyllinger. '

    Skulle gjerne hatt høner, men nytter ikke når jeg borte mesteparten av vinteren.

    SvarSlett
  6. Noe så nyyyyydelige Nostalgia!! Skjønne!
    Klem fra meg her i USA!

    SvarSlett
  7. Så utrolig søte de var! Vi har også en høne som ligger og ruger, så jeg håper det blir kyllinger hos oss også!

    SvarSlett