Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

lørdag 5. mai 2012

Loppefunn og litt nytt i rødt, hvitt og blått



Idag har vi hatt alle årstider ;
Sne i det ene øyeblikket og sol i det neste, til tross for at kalenderen viser Mai...

Skulle gjerne vært på en liten loppemarkedrunde idag, men en operasjon satte stopper for det og det ble innkos med fyr i ovnen oppvartning fra familien og jordbær isteden :-)

 Idag blir det derfor et innlegg med nasjonalfargene i rødt hvitt og blått og gamle loppefunn;


Rødt, hvitt og blått hører med til denne måneden,
 og spesielt kombinasjonen rødt og hvit er jeg spesielt glad i :-)

På bildet over her er det loppefunn og mine fine Green Gate krus


Denne skjønne terrinen har jeg fått av en tidligere kollega <3



Litt nytt med nostalgisk pute fra Krasilnikoff


Napoleonskake og Green Gate <3



På loppejakt ser jeg alltid etter kremhvit fajanse...


 ...og hvite peoner er bare lekkert !


Det blåhvite finner du i min bruktblogg :-)



 Ha en fiin kveld :-)

Nostalgia




5 kommentarer:

  1. Nydelige saker!!
    Jeg skal finne et rødt servise å samle på :)
    Så da er du operert altså....ønsker deg god bedring og håper alt blir bra nå :)
    Stor klem fra meg!!

    SvarSlett
  2. Koselige bilder som alltid:)

    Riktig god bedring ønskes deg.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Nydelige ting:)
    Ha en fin kveld:)Klem

    SvarSlett
  4. God morgen ;)
    Var ikke på Loppis jeg heller i går.
    Hadde ikke mindre enn 5 forskjellige avtaler , itillegg til at jeg gjorde siste finish på Sognebunaden jeg har laget til Victoria, tantebarn som konfirmeres i dag ;)

    Heller hektisk dag kan man si...
    I dag er det Storfint besøk på To Kokker med deilig mat og masse kake ;)
    Lovely.
    Ha en strålende søndag;)
    LinnTherese

    SvarSlett
  5. Såååå mye lekkert. Rødt og hvitt er flott sammen. Likte spesielt godt den broderte, runde duken.

    SvarSlett