Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

lørdag 5. mai 2012

Loppefunn og litt nytt i rødt, hvitt og blått



Idag har vi hatt alle årstider ;
Sne i det ene øyeblikket og sol i det neste, til tross for at kalenderen viser Mai...

Skulle gjerne vært på en liten loppemarkedrunde idag, men en operasjon satte stopper for det og det ble innkos med fyr i ovnen oppvartning fra familien og jordbær isteden :-)

 Idag blir det derfor et innlegg med nasjonalfargene i rødt hvitt og blått og gamle loppefunn;


Rødt, hvitt og blått hører med til denne måneden,
 og spesielt kombinasjonen rødt og hvit er jeg spesielt glad i :-)

På bildet over her er det loppefunn og mine fine Green Gate krus


Denne skjønne terrinen har jeg fått av en tidligere kollega <3



Litt nytt med nostalgisk pute fra Krasilnikoff


Napoleonskake og Green Gate <3



På loppejakt ser jeg alltid etter kremhvit fajanse...


 ...og hvite peoner er bare lekkert !


Det blåhvite finner du i min bruktblogg :-)



 Ha en fiin kveld :-)

Nostalgia




5 kommentarer:

  1. Nydelige saker!!
    Jeg skal finne et rødt servise å samle på :)
    Så da er du operert altså....ønsker deg god bedring og håper alt blir bra nå :)
    Stor klem fra meg!!

    SvarSlett
  2. Koselige bilder som alltid:)

    Riktig god bedring ønskes deg.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Nydelige ting:)
    Ha en fin kveld:)Klem

    SvarSlett
  4. God morgen ;)
    Var ikke på Loppis jeg heller i går.
    Hadde ikke mindre enn 5 forskjellige avtaler , itillegg til at jeg gjorde siste finish på Sognebunaden jeg har laget til Victoria, tantebarn som konfirmeres i dag ;)

    Heller hektisk dag kan man si...
    I dag er det Storfint besøk på To Kokker med deilig mat og masse kake ;)
    Lovely.
    Ha en strålende søndag;)
    LinnTherese

    SvarSlett
  5. Såååå mye lekkert. Rødt og hvitt er flott sammen. Likte spesielt godt den broderte, runde duken.

    SvarSlett