Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 30. mai 2012

Hverdagslykke


En deilig dag i selskap med noen av mine skjønne kusiner, solen som skinner, en gren med duftende syriner i en grønn og skjønn vase fra loppemarked ...Snart ferie :-)


<3 Hverdagslykke <3


Det blir ikke lagt ut nytt i min bruktblogg de neste ukene siden jeg skal på ferie, men jeg kommer sterkere igjen i slutten av juni :-)

Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Nydelige syriner!!!
    Min ene busk er der to på....den andre ingen...men til neste år kanskje...:)
    Kos deg i finværet
    Klem fra meg!!

    SvarSlett
  2. Sukk, nydelige syriner!!
    Synes jeg kjenner duften helt hit!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  3. Nydelig med syriner akkurat nå. Bare nyte.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så vakkert. Ja dette er jammen hverdagslykke,

    Og så herlig duft.
    Ha en fin dag, og jeg håper solen skinner på deg idag:)

    Klem Margareth

    SvarSlett
  5. Hei Synnøve!
    Det er så mye som skjer nå om dagen, så det blir liten tid til blogging.
    Kom plutselig til å tenke på at jeg har fått reservert noe i Nostalgias Uthus, pluss at du har lagt av noen brudebilder til meg.
    Jeg lurer på om du kan være snill å sende det til meg med regning, jeg ser ikke for meg at det blir noen tur til deg i nærmeste fremtid.
    Adressen er Løbergsveien 55.
    Hilsen Jorun Roaldseth ( brudeblogg)

    SvarSlett