Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 25. mai 2012

Et nytt tilskudd ...




..til min lille samling av jugendbokser kom i posten i dag :-)
 

Nettauksjoner er morsomt, og jeg er kjempefornøyd med mine bokser som jeg har funnet på ulike nettsteder.





Denne skjønne boksen er et tidligere funn på nettauksjon.
Begge boksene har et umiskjennelig Jugendpreg.


 Her har boksene fått plass i trappeoppgangen vår. Dette vinduet står i vår tidligere yttervegg som fikk bli stående som et skille mellom nytt og gammelt etter at vi bygget på huset


Her finner du et annet av mine funn :-)

God fredagskveld !

Nostalgia

4 kommentarer:

  1. for noen utrolig skjønne bokser, så vakkert med sommerfuglene på;)

    SvarSlett
  2. Hei du skjønne:)

    Så fine de var. Slitan..

    Og den med damen på var helt fantastisk flott.
    Så fint i trappen din. Koselig og gjennomført.
    Så opp på huset ditt igår. Så flott det er.

    Klem og ha en fin pinse med sol og glede.

    Margareth

    SvarSlett
  3. Ja, hvor er de fine! Netauktioner er morsomme!

    God pinse, klem Helle

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Innom for å ønske deg og dine en deilig pinsehelg med sol og varme ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett