Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 23. mai 2012

Og vi maler og vi maler...


... og det blir så fint og flott :-)
Kjekt å ha en student boende hjemme som er ferdig med semesteret sitt. Da er det nemlig mulig å  få hjelp til kjedelige ting som husmaling.

Den greie og flinke jenten vår tar vegg for vegg og maler rekkverk og står i stige.
Med det flotte været vi har, så ser det jammen ut som om vi skal komme i mål før sommeren offisielt har begynt :-)



Sommerkveldene er lyse og her pusler vi andre i hagen.

Husk nyheter i min bruktblogg ikveld, du finner linken her

Nostalgia

2 kommentarer:

  1. Jeg og Hilda kjørte forbi på mandag. Det så kjempefint ut allerede da - utrolig hva maling kan gjøre for et hus!! Hils til studenten og si hun er jammen modig i høyden... Hils også til "minsten" og gemalen og! Ha en fantastisk sommer! Marit

    SvarSlett
  2. Åå så fint det blir. Og så flinke dere er å male i denne varmen.

    ja dere har et veldig flott hus med masse sjarmerende detaljer. Og så er du så flink til p pynte da..:)
    Jeg liker meg nemlig best i skyggen jeg. Har alltid vært sånn.

    Kos deg videre i disse solskinnsdager.:)

    SvarSlett