Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 15. mai 2012

Nyheter !


Straks onsdag, og i morgen er det tid for å legge ut ukens nyheter i min bruktblogg

Denne uken er det "hummer og kanari" :-)
Her kommer et billedras :


med mer...
 
 Onsdag 16. mai klokken 20.00 :-)

Nostalgia










3 kommentarer:

  1. Hei Synnøve:)

    Så masse fine ting her. Og den karaffelen var bare helt lekker. Den kunne vi tenkt oss her i Villaveien. Mamma er karaffelgal! Og speil-gal.
    Jeg er mer gal etter duker, lysesaker og blomster og fine blomsterurner..
    Vi har vel alle ting vi bare MÅ ha..
    Og min far er forsten gal etter veteranbiler, og min datter etter mopeder.. hihi..

    Klem Margareth:)

    SvarSlett
  2. Hei hei...

    Det bare bugner hos deg, du har jammen mange fine saker og ting. Regner med dette går unna!

    Ønsker deg en knakende fin 17mai min venn, stor klem

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har, den krakken
    var så sjarmerende, og de
    lysestakene med blå mansjetter
    var uvanlige!

    SvarSlett