Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

lørdag 12. mai 2012

Idyll i hønsehuset - klukk igjen !


Det er tidlig kveld for hønseflokken vår. 
Hele dagen blir tilbragt ute fra klokken 05.00, så det er kanskje ikke så rart :-)


Lille Molly, vår dvergkochin, la seg klukk 8. mai...igjen
Spennende å se om det blir kyllinger om noen uker, det blir i så fall henns tredje "kull".
Flinke Molly  :-)

Ha en fiiin kveld !

Nostalgia



8 kommentarer:

  1. Det er nå koselig da...og spennende å se om der kommer noen kyllinger :)

    ha en fin dag!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder;)
    God søndag!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Vi har og ei dvergkochin som ligg no, blir spennande å sjå.....

    SvarSlett
  4. Vi har og ei dvergkochin som ligg no, blir spennande å sjå.....

    SvarSlett
  5. Vi har og ei dvergkochin som ligg no, blir spennande å sjå.....

    SvarSlett
  6. Vi har og ei dvergkochin som ligg no, blir spennande å sjå.....

    SvarSlett
  7. Så koselig.
    Ferske egg med knallgule plommer smaker himmelsk.

    God søndag.
    Klem

    SvarSlett