Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 24. mai 2012

Ut i min hage...


.. er det mer frodig enn jeg hadde drømt om for bare et par uker siden !
For to uker siden snedde det her i Bergen, mens vi siste uken har hatt temperaturer opp i 29 grader..


For en Pangstart på sommeren :-)


Den lille uteplassen vår utenfor inngangspartiet er et supert sted på lyse kvelder og et sikkert tegn på at sommeren er her, er at vi kan høre Gjøken :-)



Stemor er et must tidlig på sommeren :-)



Mens vi koser oss utendørs, er det storbrann på Sotra utenfor Bergen.
Det har brent i et døgn nå og røyken har spredt seg hit.
Slik ser det ut fra terassen vår ikveld...


Varme tanker til alle som jobber med å slukke...



Nostalgia

4 kommentarer:

  1. Så deilig dere har det, varmt og godt, håper virkelig de får kontroll med brannen, fin kosekrok og sitte i :O)

    Hilsen Lisbeth )

    SvarSlett
  2. Nydelig temperaturer her også!:)

    Så koselig du har pyntet opp!

    Ha en fin helg -
    Klem jatte :)

    Pssst, gavedryss hos meg nå - bli med da vel!

    SvarSlett
  3. Sommeren er herlig om dagen. Håper bare at mitt barnebarn i Bergen (bor på hybel) ikke plages for mye med den røyken! Kos deg med sommeren i alle fall!

    SvarSlett