Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 21. mai 2012

Se mitt nye plantebord !

 

... det er vel strengt tatt ikke nytt, men gammelt :-)


Veldig gammelt faktisk.
Bordet har en gang stått i en vaskekjeller fra et hus fra 1920 og har nok stått der siden huset var nytt...


Rustikt og vakkert med sine krakelerte fliser og en skjønn grønn farve :-)


* Velbrukt *



Foreløpig rommer det saker og ting fra bruktmarked og loppemarked, men etterhvert blir det nok litt planter her også :-)



*Sommer*



Nostalgia

11 kommentarer:

  1. Så fint; og så mye plass på hylla under :)

    SvarSlett
  2. Koselig-koselig-koselig;)

    Herlige soldager ønskes deg!

    Klem og smil fra Camilla

    SvarSlett
  3. Et flott plantebord til planter og utstyr.
    Flott med fliser oppå.
    Det fugleburet var nydelig.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Det bordet likte jeg godt. Så artig at det er så gammelt.

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Her kan du nok kose deg med å plante og stelle med både det ene og det andre; praktisk.

    SvarSlett
  6. Kjempe fint og nydelig farge...
    Fin sommer kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  7. Så flott bord, og så fint at du bevarer det som det er :)

    SvarSlett
  8. Oj, så flott dette var da! Helt etter mitt hjerte - kunne ikke ha vært finere plantebord;o)) Ser ut som om det står godt plassert mot en koselig gammelt hus også;o)))

    Ønsker deg en strålende flott uke videre.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Vilket läckert bord!!! Helt underbart!!!

    Kram Mimmi

    SvarSlett
  10. Det var utrolig stilig! Hvor får du tak i sånt da?
    Klem, M

    SvarSlett