Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

mandag 21. mai 2012

Se mitt nye plantebord !

 

... det er vel strengt tatt ikke nytt, men gammelt :-)


Veldig gammelt faktisk.
Bordet har en gang stått i en vaskekjeller fra et hus fra 1920 og har nok stått der siden huset var nytt...


Rustikt og vakkert med sine krakelerte fliser og en skjønn grønn farve :-)


* Velbrukt *



Foreløpig rommer det saker og ting fra bruktmarked og loppemarked, men etterhvert blir det nok litt planter her også :-)



*Sommer*



Nostalgia

11 kommentarer:

  1. Så fint; og så mye plass på hylla under :)

    SvarSlett
  2. Koselig-koselig-koselig;)

    Herlige soldager ønskes deg!

    Klem og smil fra Camilla

    SvarSlett
  3. Et flott plantebord til planter og utstyr.
    Flott med fliser oppå.
    Det fugleburet var nydelig.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Det bordet likte jeg godt. Så artig at det er så gammelt.

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Her kan du nok kose deg med å plante og stelle med både det ene og det andre; praktisk.

    SvarSlett
  6. Kjempe fint og nydelig farge...
    Fin sommer kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  7. Så flott bord, og så fint at du bevarer det som det er :)

    SvarSlett
  8. Oj, så flott dette var da! Helt etter mitt hjerte - kunne ikke ha vært finere plantebord;o)) Ser ut som om det står godt plassert mot en koselig gammelt hus også;o)))

    Ønsker deg en strålende flott uke videre.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Vilket läckert bord!!! Helt underbart!!!

    Kram Mimmi

    SvarSlett
  10. Det var utrolig stilig! Hvor får du tak i sånt da?
    Klem, M

    SvarSlett