Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 27. mai 2012

Late sommerdager...


... har det vært denne Pinsen :-)



Masse kos, grilling og avslapning...


Akkurat slik det skal være !


Litt maling og hagearbeid har vi også fått tid til, og vi er godt i rute med planen om å være ferdig med husmaling til st. Hans.



En liten økt med maling rakk vi i dag også, så blir det jordbær og deilig Citronbrus på terassen etterpå :-)



En ny fridag venter i morgen :-)



Ha en fiiin kveld !

Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Det har blitt jordbærspising her også, herlig smak og herlig sommerstemning. Vi maler også hus. Måtte skrape litt også i år. Men det blir godt å komme igang med penslene. Heldigvis får vi besøk av familie, og vi er avgjort villig til å låne bort noen pensler til dem også, hihi. Kos deg videre med kvelden =)

    SvarSlett
  2. Så skjønne bilder. Og søt skål til jordbærene.
    Så deilig med en avslappende dag.
    Og huset kommer til å bli kjempefint.

    Kjempefine sommerbilder.
    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder, og pinsen har jo vært helt fantastisk. Ja, det er deilig når en føler at husmaling går unna.

    SvarSlett
  4. Deilige sommerdager og kvelder og
    det er bare å nyte.
    Flotte bilder

    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  5. Den limonade ser lækker og frisk ud, det samme gælder dine billeder!
    Fortsat god pinseaften!

    Klem Helle

    SvarSlett