Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 9. august 2010

Bruktblogg


For en tid tilbake fant jeg ut at det var på tide å gjøre noe med fulle skap og skuffer...
Det er ikke fritt for at Nostalgias hang til å gå på loppemarked og gjenbruksbutikker tar litt av :-)
Derfor laget jeg meg en liten bruktblogg og den finner du her :-)

Her er noe av det jeg selger, og jeg legger ut mer etterhvert.


Antikke oljetrykk


Brikker


Gammelt barnefat


Teskjeskål i opalinglass


Fiskespade


Antikke bilder


Porselen

Dette var dagens reklame :-)

Ha en fiiin kveld !



Nostalgia

11 kommentarer:

  1. Her var det mye flott til salgs, var inn og kikka på bruktbloggen din. Nå er eg endelig ferdig med Gaver-på-vandring, skal prøve å få sendt pakkene i morra, så nå kan du holde utkikk med postkassa di. Ha ein fin kveld. Klem.

    SvarSlett
  2. Oi, her må jeg følge med. Alltid artig med brukte ting og antikviteter.

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint på bruktbloggen din.Syntes liter målet var ekstra fint... men der var jeg jo litt sendt ute...ja ja slik er det bare.
    Gleder meg til vi treffes igjen.
    Ønsker deg en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Ja det er fare for at det kana bli fullt i skuffer og skap med en slik hobby. Til nå har det gått bra her, men det er en grense for hvor mye en har plass til.
    Lykke til med salget :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bloggshop! Det er kjekt å få litt ut igjen også ja... og du har jo ekstra mye fint på lager:)) klem

    SvarSlett
  6. hei.
    åå her var det masse fint,skal inn å se nå,
    ønsker deg en flott kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Fin ide, Nostalgia jeg har tænkt på at gøre det samme med min webshop!

    Klem Helle

    SvarSlett
  8. Så mye fint...var innom og så en flott "eventyrboks", men var nok for sent ute.

    Liker også loppiser og bruktbutikker .....så det fylles opp- Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  9. Moro med en bruktblogg!
    Ofte blir det litt fullt i både skuffer og skap...

    SvarSlett
  10. Ja..deilig og få sirkulert ting litt:)
    ha en fin tirsdag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  11. God formiddag, min venn!
    Måtte trekke på smilebåndet da jeg såg innlegget ditt nå. Kjenner meg så veldig igjen, og senest i går stod jeg og funderte på hvor jeg skulle gjøre av alle "loppene" som har samlet seg.... Det er jo så mye fiiiint, og du og jeg kommer jo ikke til å skippe loppemarked med det første:o)))
    Lur ide - må vel ha meg en tur innom bruktbloggen for å se om jeg kan presse noe mer inn i mitt lille hus:o))))))
    Ha en flott uke, vennen.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett