Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 12. august 2010

Gaver på vandring


For litt siden meldte jeg meg på "Gaver på vandring hos"
Sigfrid i bloggen Sol og Bolig
, og idag kom en kjempesøt gave i posten :-)


Nyyydelige servietter, bedelys i lekker innpakning og en deilig såpe :-)

Tusen takk Sigfrid :-)

Nå er det min tur til å la stafetten gå videre :
De tre første som kommenterer under innlegget her, vil i løpet av kort tid få en liten gave fra meg.
Og deretter fortsetter stafetten :-)

Hva sier du, blir du med ?


Nostalgia

11 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med:)

    SvarSlett
  2. ja- jeg blir med!!! Hihi- gleder meg vilt;)

    SvarSlett
  3. Så koselig da,men pakke.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Vil takke for den flotte trøstepremien jeg fikk av deg. Nyyydelig. Skal blogge om den over helga. Ha en super helg. Klem :O)

    SvarSlett
  5. Hola, I have loved your home, so many very lovely treasures around and lovely decor style... and your garden is so beautiful too!!!
    Nice meeting you.
    Greetings from Chile,
    maria cecilia

    SvarSlett
  6. Høres ut som en koselig vandringslek!

    Kjempesøt gave du fikk...

    Kos deg masse i helgen, ser ut som vi får det sommerlig og fint:) Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Hei. Så kjekt at du likte den lille gaven fra meg. Ønsker deg ei flott helg. Klem.

    SvarSlett
  8. Så morsomt da....liker fine servietter...så bra å ha et lite lager av dem. Ha en god helg....klem

    SvarSlett
  9. Så fin gave du fikk av Sigfrid da,...

    håper du får en fin og solrik helg Nostalgia...

    klemmer =)

    SvarSlett
  10. Ja, det kunne jeg så ikke nå at få del i, Nostalgia. Må blive næste gang stafetten rammer dig!

    Hyggelig gave!

    Klem Helle

    SvarSlett