Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 22. august 2010

Gammelt nytt !!!




Nostalgia har ryddet i helgen...,
og feiret eldstejentas bursdag :-)
Mye nytt, det vil si gammelt- har blitt lagt ut på bruktbloggen min som du finner 

Kanskje finner du noe av interesse ?



Antikviteter & snurrepiperier..



Porselen & Fajanse

 

Sølv & plett



Vintage & håndarbeid


Bilder...


Bokser.....



og mye mer....
Jeg rydder fortsatt, og mer blir lagt ut i løpet av uken :-)


Nostalgia

8 kommentarer:

  1. Hei.Tusen takk for titten.Så mye fint.Har ikke ord.Ser Bamse siden av hær.Hælle dusen for en nydelig vov.Får så lyst å være go med den.Kjempe søt.Ha en riktig fin Søndagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Ohhhh wowwwww,wowwwww,This is so wonderful.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  3. Ja her var det mye fint.
    Fikk ei slik rulle av min bror da vi var nedover i sommer.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  4. Den herlige trekassa er solgt! Isj altså!! Den var så fin!
    Men jeg ser at du har de 8 frokosttallerknene enda....De er også veeeldig fine! Jeg grubler litt på de!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  5. Heisan..

    Imponert over alle de fine skattene du har for salg. Regner med du finner mye når du rydder ja:)) Ønsker deg en fin ny uke, stor klem

    SvarSlett
  6. Kassen og de broderede puder!! Så fine...

    Klem Helle

    SvarSlett
  7. Du har så fantastisk mye flott.

    Jeg er veldig begeistret for settet i sølvplett med speil og hårbørste. Det gikk rett hjem hos meg.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  8. Så mye fint, den runde puta falt veeeeldig i smak:-) Klem

    SvarSlett