Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 27. august 2010

God helg !


Uken har gått som en vind og det er nesten ikke til å fatte at det snart er september !
Hvor ble sommeren av ?

Fremdeles er det lyse kvelder, men temperaturen forteller at det er høst...


Denne helgen har jeg ingen store planer og det kjennes godt.
Det blir nok en rusletur bort til gjenbruksbutikken ;-) og ellers pusling i hus og hage.
Høsten har også sin sjarme ; 
koselig å tenne lys og krølle seg sammen i sofaen og nyte en skål med norske plommer.



Ha en fiiiin kveld !


Nostalgia

10 kommentarer:

  1. Er enig med deg at høsten er en fin tid.
    Høslige flotte bilde hos deg.
    Ha en fin kveld

    klem til deg

    SvarSlett
  2. Veldig koselig stue du har. God helg. :)Klems.

    SvarSlett
  3. Koselig med tente lys. Her er det også mange tente lys og litt godt å putte i munnen.
    I morgen blir det auksjon på meg. Håper det er noen godbiter der.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Koselig stemning i stua di:)
    deilig og ikke ha så masse planer bestandig...bare ta det som det kommer:)
    kos deg masse
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Høsten er sjarmerende på sitt vis, men jeg elsker sommeren. Men det ER kos å tenne stearinlys og hygge seg inne også. Flott stativ med nydelig blåfarge du viser i forige innlegg. God helg. :)

    SvarSlett
  6. høres ut som en trivelig helg, tross regnbyene som strømmer ned i ny og ne...
    heldig som har fått butikken like om hjørnet, har ikkevært der ennå, ha ei kjekke helg!

    klem,magny

    SvarSlett
  7. Ha en fin helg, du også :)

    Klem fra Sylke

    SvarSlett
  8. Så fine bilder du har tatt. Dette var virkelig stemningsfullt.

    Sommeren? Jeg tror ikke vi har hatt noe sommer i år. Ihvertfall føler jeg det slik.

    Høsten er sin sjarm. Det er jeg enig i, og idag har jeg satt av tiden til blogging og perling.

    God helg til deg også.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  9. He hei :)
    Ja det er sant at høsten har sin sjarme med mørketiden og stearinlys. Onsker deg en riktig god helg.
    Trude :)

    SvarSlett
  10. Heisann!
    Så koselig du har det:-)
    PLEASE help me: Spre linken til den nye bloggen min..?
    http://lavilledemille.com/
    God helg min venn,
    klem Hege.

    SvarSlett