Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 29. august 2010

Nyheter i bloggbutikken :-)

Nostalgia rydder fortsatt, og legger ut i
bloggbutikken Nostalgias Uthus

Vintage tre-etasjes kakeboks....


Bokser og skrin...




Kjøkkenutstyr...



Bilder....

Ha en fiiin kveld !


Nostalgia

7 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Her var masse fine saker. Likte ekstra godt kakeboksene og de skjønne bildene:)

    Ønsker deg en fin ny uke, stor klem

    SvarSlett
  2. Litt overflod hos deg også? Syntes jeg kjenner meg igjen :-)
    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Fine ting,ja det går ut av huset for fulle mugger her og:)
    kos deg og ha en fin ny uke..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. SÅ mye fint - og jeg er nok en slik "hamster" selv,he he;-)
    Tusen takk for støtte og hjelp ang. bloggen min - det varmer virkelig!:-)
    Ha en fin start på uken,
    klem Hege.

    SvarSlett
  5. Flotte saker til bruktbloggen din...er stadig innom å kikker jeg :o)

    ha en fin ny uke Nostalgia

    SvarSlett
  6. Dette var virkelig flotte saker.

    Jeg må nok innom butikken din for å se på prisene.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  7. Den översta burken är riktigt läcker. De kan gå ganska dyrt här i Sverige på loppisar.

    SvarSlett