Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 27. mai 2011

Romantisk ?


For 100 år siden var man kanskje mer romantisk ?



Det var iallefall ikke så enkelt om man skulle sende en beskjed...
 Ingen SMS eller mail...


På baksiden av et av disse kortene står det :
"Vi kommer fredag med 21 toget, er dere snille og møter oss der..."


Da er det litt enklere med kommunikasjon idag, selv om mye av sjarmen er borte :-)


Hadde det ikke vært koselig å få en slik hilsen i posten enn en på SMS :-) 



Takk for koselige tilbakemeldinger på mine redesignputer i innleggene under her :-)
Husk Giveaway, du finner link oppe til høyre.

Nostalgia

7 kommentarer:

  1. Kjempe søte kort...og i dag sender jo nesten ingen kort lengre
    Ha en fin fredag
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. nyydelige kort!!
    klem,magny

    SvarSlett
  3. Det er alltid hyggelig å bli husket på med en hilsen, men jeg må si meg enig i at det å få et slikt staselig kort er noe annet enn en sms!

    Ønsker deg god og kreativ helg

    SvarSlett
  4. Hei.Virkelig vakkre kort.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. heisan.
    så koselige kort,
    ja jeg setter bestandig pris på noe i postkassen, fine kort er topp,
    men greit med sms å fb å da, ville ikke vært foruten hihi.
    ønsker deg en fin helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. De fine gamle kortene er nok mer romantisk enn en hilsen pr. sms ja. Og putene du viste litt tidligere var bare kjempelekre. Morsomt med redesign.

    SvarSlett
  7. Jovist er det hyggeligere at få et kort men det er nu også praktisk med den hurtige kommunikation vi har idag. En god blanding er altid godt!

    God weekend til dig!

    Klem Helle

    SvarSlett